روحانی: وزارت ارتباطات نیازمند یک دیپلماسی قوی است

Images
Images
Images
Images

روحانی: وزارت ارتباطات نیازمند یک دیپلماسی قوی است

  • مقالات
  • 2,143 بازدید

دکتر حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل مراودات خارجی برای فعال شدن هر چه بیشتر کشور در زمینه هایICT به یک دیپلماسی قوی نیازمند است. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، حسن روحانی، در صحن علنی مجلس، در معرفی وزیر پیشنهادی خود دکتر محمود واعظی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دکتر محمود واعظی را بیشتر به عنوان یک چهره سیاست خارجی می شناسند تا به عنوان یک چهره در حوزه ICT، اما تحصیلاتش در همین رشته است.

روحانی گفت: آشنایی من با ایشان به زمانی که ایشان مدیر عامل شرکت مخابرات در زمان وزارت دکتر شهید قندی بودند برمی‌گردد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه واعظی فعالیت زیادی در وزارت امور خارجه داشته است گفت: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات علاوه بر نیاز به دانشتن تخصص در زمینه مسائل ICT، مخابرات و الکترونیک نیازمند یک فرد متخصص در حوزه سیاست خارجی هم است. 

وی افزود: در حوزه ICT ارتباطات فعال خارجی هم خواهیم داشت تا بخش‌های مختلف را به هم وصل کنیم و بتوانیم با مراودات خارجی برای دریافت تکنولوژی و همچنین فعال شدن کشور هرچه بیشتر در زمینه‌های متعدد و مختلف در حوزه ICT گام برداریم. 

او ضمن تشکر از دکتر محمود واعظی که این مسئولیت را پذیرفته است تصریح کرد: تایید می کنم که دکتر واعظی یکی از مدیران ارزشمند و فعال نظام بوده و مدیریت شایسته ایشان را پیش از این شاهد بوده‌ایم. 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو