طراحی فروشگاه اینترنتی

Images
Images
Images
Images

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

  • آیا به دنبال یک تجارت با هزینه‌ای بسیار کم و سود بسیار بالا هستید؟
  • آیا می‌خواهید به تنهایی و بدون دردسر در حالی که در خانه استراحت می‌کنید و چای می‌نوشید با چند کلیک ساده، حساب بانکیتان لبریز از پول شود؟
  • آیا به دنبال راه چاره ای برای سرمایهٔ سرگردان خود هستید؟
  • آیا می‌خواهید به دنیای سحر آمیز اینترنت قدم بگذارید و در مدتی کوتاه، صاحب یکی از ۱۰۰ وب‎سایت فروشگاهی برتر ایران شوید؟

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

وظیفه ما تبدیل کسب و کار شما با تمامی محصولات و خدماتش از حالت آفلاین به آنلاین می‌باشد.

ما با استفاده از دانش مهندسین خود و یاری گرفتن از فناوری روز دنیا و بر اساس استاندارد های موجود در عرصه اینترنت تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم، تا جهت ارائه تمام کمال سلیقه شما و فروشگاهتان بر روی بستر اینترنت قدم برداریم.
بستۀ پیشنهادی فروشگاهی ما، جامع ترین مجموعه‌ای از امکانات کاربردی را برای شما فراهم می نماید، تا محصولات و خدماتتان را در سریع ترین حالت و به بهترین نحو در عرصه‌ی وسیع و فراگیر اینترنت عرضه نمایید.پیشنهاد ما برای شروع کسب و کار اینترنتی استفاده از نرم افزار کاریبو میباشد که در آن سعی شده تمام موارد مورد نیاز کسب و کار ها در آن گنجانده شود.

 

 کاریبو به چه معناست؟

مجموعهٔ کاملی از امکانات فروشگاهی در قالب یک نرم افزار یکپارچه است که پس از بررسی‌های دقیق و منظم متخصصان ما برای ارائه خدمات خرید و فروش در بستر اینترنت، به صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌شود.

 

کاریبو چگونه به رونق کسب و کار من کمک می‎کند؟

جواب این سؤال ساده است، تصور کنید شعبه ای از کسب وکار شما به صورت تمام و کمال در نزدیک‌ترین فاصله (گوشی موبایل، تبلت و یا رایانه شخصی) تا مخاطبان شما قرار دارد و ٢٤ ساعت شبانه روز و ٧ روز هفته بدون تعطیلی درب کسب کار شما بر روی مخاطبان شما باز است. این معادل چند هزار متر زمین اداری تجاری و حقوق چندین پرسنل می‌باشد؟

 

چرا فروشگاه ساز کاریبو مجموعه آکو؟

ما خوب را از بد در عرصه اینترنت به لطف میزبانی و ارائه خدمات در طی ٧ سال و طراحی و مشاوره فروشگاه های اینترنتی معتبر ، تشخیص می‌دهیم. با تمام این تفاسیر طراحان و متخصصان‌ مجموعه آکو طی ساعت‌ها مطالعه و بررسی بسته جامع و ساده و در عین حال امن و کاربردی گردآوری نموده است و آن را در قالب بستهٔ پیشنهادی فروشگاهی خدمت مشتریان عرضه می‌نماید.

 

مشاهده امکانات کاریبو!

لیست امکانات کلی نرم افزار کاریبو به همراه توضیحات فنی نرم افزار فروشگاه ساز کاریبو

 

بررسی فنی 

بعد از جلسۀ حضوری، نیازها و خواسته های شما از فروشگاه خود بررسی و تحلیل میشود و پس از آن زمان و هزینه در قالب یک طرح با تمام جزییات برای شما ارسال و پس از تایید توسط کارفرما در لیست وظایف تیم توسعه قرار خواهد گرفت.

 

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی بر اساس عملکرد  نرم افزار کاریبو  و ماژول های موجود بر روی نرم افزار فروشگاه اینترنتی متفاوت میباشد ولی برای شروع یک کسب و کار موفق نیاز به راهنمایی و مشاوره تیم قوی در تمام بخش ها شامل مارکتینگ و بازاریابی ، نیاز سنجی ، بازار سنجی و تحلیل بازار و برندسازی خواهید داشت. در مجموعه آکو سعی شده تمام این بخش ها در پروژهای های طراحی فروشگاه اینترنتی بطور کلی در نظر گرفته شود.

توجه!

  • مدت زمان طراحی فروشگاه اینترنتی با نیازهای شما متغیر می باشد ولی حداقل 25 روز کاری می باشد.
  • قبل از راه اندازی فروشگاه الکترونیکی خود میتوانید از مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید.
  • هزینۀ پایۀ طراحی فروشگاه اینترنتی بستگی به حجم تغییرات و توسعه نرم افزار ، ماژول ها و قالب فروشگاه الکترونیکی متغییر میباشد.
  • حداقل هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از نرم افزار کاریبو بدون در نظر گرفتن خدمات و سرویس های هاستینگ محاسبه خواهد شد.
  • دقت نمایید  نرم افزار کاریبو  در تمام موارد قابل توسعه بوده و هیچ محدودیتی در روند توسعه وجود نخواهد داشت.
  • در صورت نیاز کاربر ، امکان دسترسی به سورس نرم افزار برای شخصی سازی توسط تیم توسعه کارفرما امکان پذیر میباشد.

پشتیبانی فروشگاه اینترنتی به شرح زیر ارائه می گردد.

  • نحوۀ پاسخگویی به صورت گفتگوی آنلاین، تلفنی، تیکت یا ارسال ایمیل می باشد.
  • میانگین مدت زمان بررسی تیکت ها و ایمیل ها ۱ ساعت می باشد.

 

لینک های مرتبط

 


طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو