تغییرات اساسی در وضعیت دامنه های بین المللی

Images
Images
Images
Images

تغییرات اساسی در وضعیت دامنه های بین المللی

  • وِیژه
  • 2,492 بازدید
به اطلاع می رسانیم مالکیت شرکت ثبت کننده دامنه های بین المللی Directi (شرکت ثبت کننده دامنه های سامانه گستر آکو) در حال انتقال به یک شرکت امریکایی است. این اطلاعیه را جهت آگاهی شما از تغییرات پیش رو بحضورتان ارسال می نماییم.

تغییر مالکیت شرکت Directi طی هفته های آینده صورت خواهد پذیرفت و با توجه به تحریم های موجود از سوی امریکا علیه کشورمان، پیشبینی می شود محدودیت هایی جهت دسترسی کاربران ایرانی به پنل مدیریتی و ... از سوی Directi اعمال گردد. در نتیجه بمنظور جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال، این شرکت طی ماه گذشته رایزنی های گسترده ای با Registry و سایر Registrar ها انجام داده است.

تا این لحظه توافقاتی با رجیسترار Resello به آدرس وب سایت http://www.resello.com انجام شده است. با توجه به موقعیت مکانی این شرکت (کشور هلند) اشکالی در خصوص تحریم ها وجود نخواهد داشت و توافقاتی جهت دریافت قیمت ها و شرایط استثنائی با این رجیسترار انجام شده که باعث خواهد شد بتوانیم خدمات با کیفیت و امکانات یکسان را با قیمت مناسب تر خدمت شما ارایه نماییم.

پیش از ادامه، این اطمینان به شما داده می شود که این تغییر هیچگونه اشکالی برای کاربران گرامی و دامنه های آنها ایجاد نخواهد کرد و نیازی به انجام هیچگونه اقدامی از سوی شما نیست.

با این حال، از شما تقاضا می کنیم با دقت نکات زیر را مطالعه فرمایید:
  • تمامی دامنه های فعال شما در روز 28 اکتبر به رجیسترار Resello منتقل خواهد شد.
  • اکانت و سایر مشخصات آن از طریق ایمیل خدمت شما  ارسال خواهد شد.
  • در فاصله زمانی انتقال دامنه ها به رجیسترار جدید (از 26 اکتبر تا 30 اکتبر)، امکان تمدید و تغییر در دامنه ها وجود نخواهد داشت. در نتیجه در صورتی که دامنه ایی هم اینک منقضی شده یا طی این مدت منقضی می شود، همین حالا نسبت به تمدید آن اقدام فرمایید.
  • اگر تمایل به ایجاد تغییری در DNS یا Child Name Server دامنه های زیر مجموعه خود دارید لازم است حداکثر تا 26 اکتبر نسبت به اعمال تغییرات اقدام فرمایید.
  • تمامی اطلاعات DNS و Child Name Server دامنه (های) شما بصورت کامل به رجیسترار جدید منتقل خواهد شد و نیازی به تنظیم مجدد نخواهد بود.
  • امکان فعال سازی "محافظت از شناسه" یا "Privacy Protection" تا پس از انتقال دامنه ها به رجیسترار جدید وجود نخواهد داشت.
  • تمامی سرویس های رایگان ارایه شده بر روی دامنه ها، در رجیسترار Resello نیز بصورت رایگان ارایه خواهند شد اما با توجه به مسائل فنی، امکان انتقال ایمیل ها و ریکورد های DNS وجود ندارد. در نتیجه کاربران شما لازم است نسبت به تهیه بک آپ از اطلاعات ایمیل ها و ریکورد های DNS خود (در صورت استفاده از این سرویس ها) اقدام نمایند. (با این حال مذاکراتی در خصوص انتقال اطلاعات ریکورد های DNS در حال انجام است)
  • با توجه به قوانین بین المللی ICANN، اکیدا توصیه می شود در صورتی که مشخصات ارایه شده در زمان ثبت دامنه با مشخصات واقعی مالک دامنه مطابقت ندارد، سریعا نسبت به تصحیح آن اقدام فرمایید.
 
در صورت وجود هرگونه سوال لطفا مراتب را بوسیله ثبت درخواست پشتیبانی با ما در میان بگذارید.

از توجه شما سپاسگزاریم

 

پست های تصادفی

آلکسای ایرانی
آلکسای ایرانی
حجت الاسلام سالاریان: الکسای ایرانی به مراتب قوی‌تر و کامل‌تر از الکسای خارجی فعالیت خو...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو