ویندوز فون در دنیای ابزارهای سازمانی از iOS جلو زد

Images
Images
Images
Images

ویندوز فون در دنیای ابزارهای سازمانی از iOS جلو زد

  • عمومی
  • 2,199 بازدید

مرکز تحقیقاتی ABI Research گزارش جدیدی را پیرامون سهم دو سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت و iOS اپل در دنیای ابزارهای سازمانی منتشر کرد و آینده آنها را برای حضور در این بازار نمایان ساخت.

سیستم‌عامل iOS اپل سهم قابل ملاحظه‌ای از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است که این اتفاق قابل انکار نیست. در مقابل، ویندوز فون یک سیستم‌عامل نوپا محسوب می‌شود که کاربران هنوز به صورت گسترده آن را تجربه نکرده‌اند و به همین خاطر این پلت‌فرم در حال گسترش است.


از زمانی که ویندوز فون 8(WP8) عنوان پرسرعت‌ترین پلت‌فرم موبایلی در فصل سوم امسال را به خود اختصاص داد، این مساله باعث شد تا سهم آن در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند افزایش یابد. در این راستا کاربران سازمانی بیش از قبل به این سیستم‌عامل علاقه‌مند شدند و آن را در اختیار گرفتند. این فرآیند به گونه‌ای دنبال شده است که کارشناسان از سازگاری هرچه بیشتر سیستم‌عامل ویندوز فون با کاربران اروپایی خبر داده‌اند و گفته می‌شود که این محصول فرآیند مردمی شدن خود را با سرعت پیش می‌برد.


مرکز تحقیقاتی ABI Research پیش‌بینی کرده است که اپل در سال 2018 میلادی صاحب 18 درصد بازار موبایلی جهان باشد و در مقابل مایکروسافت سهم خود را از این بازار به 6 درصد برساند. البته باید توجه داشته باشید که این اعداد و ارقام فقط مربوط به بازار عمومی گوشی‌های هوشمند می‌شود.


تحلیلگران بازار اعلام کرده‌اند که مایکروسافت سهم قابل‌ملاحظه‌ای از بازار جهانی ابزارهای گوشی‌های هوشمند در حوزه خدمات سازمانی را از آن خود کند، زیرا سیستم‌عامل iOS 7 اپل محبوبیت خود را در این بازار از دست داده است و ویندوز فون با ارائه خدمات بهتر، توانسته است تعداد بیشتری از کاربران سازمانی را به سمت خود جذب کند.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو