لیست معروف ترین و برترین سایتهای ارائه دهنده سرویس ایمیل

Images
Images
Images
Images

لیست معروف ترین و برترین سایتهای ارائه دهنده سرویس ایمیل

  • مقالات
  • 4,675 بازدید

در اینترنت وب سایت های مختلفی خدمات پست الکترونیک (یا همان ایمیل) را ارائه می نمایند. ولی در ایران هموطنان ما علاقه خاصی به استفاده از سرویس های مختلف و پست الکترونیک یا ایمیل یاهو دارند. که البته یک سرویس تمام عیار و بی عیب نیست. بلکه معایبی هم دارد مثلاٌ کند است و گاه پیش می آید که پیغام شما با تاخیر به مقصد می رسد. در ضمن ایمیل یاهو از نظر امنیتی هم در سطح پایینی است علت آن هم ساده است چون این سرویس کاربران زیادی دارد طبیعی است که خرابکاران اینترنتی بیشتر روی آن سرمایه گذاری می کنند و نرم افزار های فراوانی برای هک کردن ایمیل یاهو یافت می شود. حال اگر شما فردی هستید که از ایمیل خود استفاده زیادی می کنید و برای شما مهم است که اطلاعات ایمیل شما به دست افراد نا محرم نیفتد بهتر است سرویس های دیگر را امتحان کنید، که کمتر شناخته شده است. در همین راستا تعدادی از سرویس های معتبر پست الکترونیک را به شما معرفی می نماییم.

۱- GMail  سرویس جی میل را همه می شناسیم که متعلق به گوگل است و فضای زیادی هم در اختیار کاربران قرار می دهد ولی به همان اندازه یاهو از نظر امنیتی در خطر است.

۲- Inbox.com  این سرویس هم یکی از بزرگترین خدمات دهندگان پست الکترونیک می باشد ولی از نظر امنیتی در وضعیت بهتری قرار دارد و در زمان نگارش این مقاله ۵ گیگا بایت فضا در اختیار کاربر قرار می دهد و باید گفت فضای قابل توجهی است.

۳- Yahoo Mail  در مورد سرویس یاهو هم که بهتر از من می دانید یکی از نقاط قوت بزرگ آن را می توان در آنتی ویروس های قدرتمند آن دانست که فایل های دریافتی شما را از نظر وجود ویروس چک می کند.

۴- AIM Mail  یک سرویس رایگان ایمیل که ۲ گیگا بایت فضای در اختیار شما قرار می دهد و دارای سیستم چک ویروس و ضد اسپم است.

۵- Goowy

6- MSN Hotmail  این سرویس هم خدمات قابل توجهی از جمله ۲ گیگا بایت فضا و امضای الکترونیکی و سازگاری با HTML را ارائه می دهد

۷- BigString  همه مزایای یک سرویس ایمیل و بیشتر از آن را در اختیار دارد.

۸- My Way  یک سرویس پست الکترونیک قوی که ۱۲۵ مگابایت فضا در اختیار شما قرار می دهد سرعت خوبی دارد و یک پورتال (مانند یاهو) هم هست. قبلا در باره این سرویس و نحوه ساخت ایمیل در یاد بگیر دات کام مقاله ای ارائه شده است.

۹-
Care2  یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پست الکترنیک در تمام دنیا که سرویسی متفاوت است.

۱۰- HotPop یک سرویس ایمیل که به صورت رایگان خدمات پست الکترونیک POP3 را ارائه می دهد و شما با نرم افزار هایی مانند Outlook یا Thunderbird می توانید ایمیل خود را چک کنید.

پست های تصادفی

آشنایی با حملات CSRF
آشنایی با حملات CSRF
اگر در زمینه امنیت وب سایت و اپلیکیشن های تحت وب تجربه کار و یا آشنایی داشته باشید، قطعا با عنوان...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو