رشد ۶۸ درصدی بازار پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‏‌سازی در سه ماهه سوم امسال

Images
Images
Images
Images

رشد ۶۸ درصدی بازار پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‏‌سازی در سه ماهه سوم امسال

  • عمومی
  • 2,488 بازدید

برآوردهای شرکت آی دی سی نشان می‌‏دهد فروش پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‌‏های یکپارچه ذخیره‏‌سازی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بیش از ۶۸ درصد در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش یافته است. 

بازار پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‌‏سازی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ با رشدی ۵. ۶۸ درصدی به ۴. ۱ میلیارد دلار رسیده است. این بازار در این سه ماهه توانسته ۶. ۶۲۲ پتابایت به ظرفیت ذخیره داده‏‌ها افزوده است که این رقم در مقایسه با سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ رشدی ۱۰۱ درصدی دارد. 

برآوردهای آی دی سی نشان می‌‏دهد در سه ماهه سوم ۲۰۱۳ شش شرکت در بازار پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‌‏سازی موقعیت برتری داشته‌‏اند. شرکت وی سی‌ ای (VCE)، سیسکو، نت‏اَپ، ای‌ ام سی، اوراکل و آی بی‌ ام شش شرکتی هستند که در مجموع بیش از ۷۲ درصد از درآمدهای حاصل از این بازار را از آن خود کرده‌‏اند. شرکت وی سی‌ ای با سهم ۸. ۱۶ درصدی و درآمدی ۷. ۲۳۲ میلیون دلاری در این بازار جایگاه اول را از آن خود کرده است. شرکت‏‌های سیسکو و نِت‏اپ نیز با یکدیگر سهمی ۴. ۱۵ درصدی از این بازار را از آن خود کرده‌‏اند و رتبه دوم را از آن خود کرده‌‏اند. سهم ای‌ ام اسی و اوراکل نیز به ترتیب ۶. ۱۴ درصد و ۱. ۱۳ درصد است. سهم آی بی‌ ام نیز از این بازار ۳. ۱۲ درصد است. دیگر شرکت‌‏های عرضه‏‌کننده این راهکار‌ها نیز در این دوره در مجموع ۵. ۳۸۳ میلیون دلار درآمد داشته‌‏اند که این رقم ۷. ۲۷ درصد از کل این بازار است.


گفتنی است شرکت آی دی سی سیستم‌‏های یکپارچه‌‏ای را که دارای سخت‏‌افزارهای سروری، سیستم‏‌ها و دیستک‏‌های ذخیره داده، تجهیزات شبکه و نرم‌‏افزارهای مدیریت سیستم‏‌ها و المان‏‌های پایه‌‏ای هستند، جزء پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‌‏سازی شمرده است.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو