اقبال گسترده سازمان‌‌ها برای به‌روزرسانی مراکز داده

Images
Images
Images
Images

اقبال گسترده سازمان‌‌ها برای به‌روزرسانی مراکز داده

  • عمومی
  • 2,312 بازدید

بسیاری از سازمان‌ها سرمایه‌گذاری روی مراکز داده را برای خود حیاتی می‌دانند و از این جریان به عنوان اقدامی در جهت کسب ارزش افزوده در راستای‌ فعالیت‌های تجاری خود یاد می‌کنند. مرکز QuinStreet Enterprise Research به منظور کسب این نتایج بررسی‌های گسترده‌ای انجام داد و نتایج حاصل از آن را در گزارشی با عنوان «چشم‌انداز مراکز داده در سال ۲۰۱۴: دگرگونی در مراکز داده» منتشر کرد. 

این روز‌ها بسیاری از سازمان‌ها می‌کوشند با به‌روزرسانی مراکز داده خود به ظرفیت‌های جدید و قابلیت‌های لازم برای افزایش معاملات در کسب‌وکار، ارایه محتوا، توانایی‌های رایانشی و تحلیل داده دست یابند. 

باید توجه داشت که فناوری‌های جدید و توسعه یافته در جریان مدرن‌سازی تجهیزات سازمانی مورد توجه قرار می‌گیرند و برای هر دو بخش سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات و سرور‌ها تاکید فراوانی بر ابزارهای مجازی‌سازی است. 
شرکت‌کنندگان در این بررسی اعلام کردند که بهترین منبع اطلاعاتی با قابلیت اثرگذاری روی استراتژی‌های ویژه سرمایه‌گذاری در مراکز داده سایت‌های محتوا محور محسوب می‌شوند و پس از آن همکاران و همچنین شبکه‌های ارتباطی چهره به چهره بیشترین تاثیر را در این زمینه برجا می‌گذارند. 
لازم به ذکر است بیش از ۳۲۰ کار‌شناس و متخصص IT که تمامی آن‌ها نرم‌افزار، سخت‌افزار و ابزارهای شبکه‌ای مرتبط با مراکز داده را خریداری کرده بودند، در این تحقیق حاضر شدند.

پست های تصادفی

ارائه VPN قانونی در کشور
ارائه VPN قانونی در کشور
دبیر شورایعالی فضای مجازی از ارائه خدمات قانونی VPN در کشور خبر داد و گفت: براساس این طرح، اشخاصی...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو