مایکروسافت پنجم آبان ماه از پی سی جدید خانواده سرفس رونمایی می کند

Images
Images
Images
Images

مایکروسافت پنجم آبان ماه از پی سی جدید خانواده سرفس رونمایی می کند

  • عمومی
  • 2,151 بازدید

طبق آخرین خبرها مایکروسافت در نظر دارد اوایل ماه آینده رویداد ویژه ای را با محوریت ویندوز 10 و گروه محصولات سرفس برگزار نماید. این غول نرم افزاری ظاهرا پروسه ارسال ایمیل های دعوت نامه مراسم مذکور را برای برپایی رویدادی در تاریخ 5 آبان ماه (26 اکتبر) آغاز نموده و در نظر دارد در جریان آن خبرهایی را پیرامون اکس باکس به سمع و نظر مخاطبان حاضر در سالن برساند.

البته باید اشاره کنیم که این رویداد، چندان هم عظیم نیست و در جریان آن سخت افزارهای زیادی معرفی نمی شوند و از این لحاظ ابدا با رویداد سال قبل برابری نمی کند.

همانطور که احتمالا به خاطر دارید چندی است که تصاویر مربوط به کیبوردها و ماوس این برند به بیرون درز می کند و از طرفی پیش بینی شده که این شرکت دست کم یک کامپیوتر All In One دسکتاپی را نیز معرفی نماید.

منابع آشنا با طرح ها و برنامه های مایکروسافت در مصاحبه با خبرگزاری ورج اعلام نمودند غول نرم افزاری ابدا برنامه ای برای ارائه نسخه به روز شده سرفس پرو 4 یا سرفس بوک ندارد و در مقابل می خواهد از لپ تاپ ها و محصولاتی رونمایی کند که توسط شرکای سخت افزاری اش تولید شده اند.

اصلی ترین محور این کنفرانس اما بحث در مورد چشم اندازهای آتی مایکروسافت پیرامون ویندوز 10 و البته رونمایی از سیستم دسکتاپی این کمپانی برای پشتیبانی از آن است.

انتظار می رود که مایکروسافت جزئیات تازه ای را در خصوص ویندوز 10 و همچنین دو آپدیت عمده سال آینده اش ارائه نماید و مشخص نماید که چطور می خواهد برخی این قابلیت های تازه را در استراتژی خود پیرامون گیمینگ و اکس باکس پیاده سازی نماید.

 

منبع: دیجیاتو

پست های تصادفی

GPS هم هک شد!
GPS هم هک شد!
در یک عملیات هک آزمایشی، محققان توانستند سیستم ناوبری یک قایق را به هم بریزند.گروهی از دانشجویان ...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو