گوشی 200 دلاری هواوی رونمایی شد!

Images
Images
Images
Images

گوشی 200 دلاری هواوی رونمایی شد!

  • عمومی
  • 2,593 بازدید

 

شرکت هواوی 5 شنبه هفته آینده در یک کنفرانس خبری از جدیدترین پرچمدار خود یعنی Mate 9 رونمایی خواهد کرد. این شرکت در کنار انتشار تیزرهای فبلت 5.9 اینچی جدیدش، از یک گوشی هوشمند دیگر نیز به نام Huawei Enjoy 6 رونمایی کرده است. 

مهم‌ترین مشخصه این گوشی جدید بدون شک باتری قدرتمند 4100 میلی آمپر ساعتی آن است که در مقایسه با میانگین طول عمر باتری‌ گوشی های موجود در بازار بسیار قابل توجه است. با توجه به سایر مشخصات، این گوشی پیش از نیاز به شارژ مجدد، مدت زمان زیادی روشن خواهد ماند.

هواوی Enjoy 6 دارای نمایشگر امولد 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 است، حرفی از تراشه این گوشی به میان نیامده اما سرعت آن 1.4 گیگاهرتز بوده و دارای هشت هسته پردازشی است. رم این گوشی 3 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است و با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست. کاربران می‌توانند در میان رده جدید هواوی از دو سیم کارت استفاده کنند.

این گوشی برای علاقه مندان به عکاسی سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش ال ای دی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را ارایه می‌کند.

 

از دیگر مشخصات Enjoy 6:

  • پورت microUSB
  • اینترنت همراه 4G LTE
  • بلوتوث
  • وای فای و GPS/A-GPS

 

این گوشی در 5 رنگ مختلف تولید شده است و در پایین دوربین عقب نیز یک اسکنر اثر انگشت جا خوش کرده است. میان رده جدید هواوی با رابط کاربری Emotion هواوی مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی قیمت 192 دلار را برای Enjoy 6 تعیین کرده و هنوز حرفی درباره فروش این گوشی در خارج از مرزهای چین زده نشده است.

 

منبع: تک شات

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو