بیزینس اینسایدر برای کمک به موفق شدن تجارت این افراد در فضای مجازی و وبسایت های مختلف چند موارد کلیدی را پیدا کرده و آن را به اشتراک گذاشته است. این انتخاب ها در ادامه آمده است:
این روش را تیم فریس هنگامی که مدیر شرکت کوچک به نام brainquicken بود برای افزایش دادن فروش شرکت خود و از بین بردن زمان تلف شده استفاده کرد.
نکته روش ۸۰-۲۰ این است که کار های مهم و کار های که باید بیشتر به آن ها تمرکز کرد را جدا کنید و بشناسید. اول ۲۰ درصد فعالیت خود را که ۸۰ درصد از هدف و کار شما را تکمیل می کند را پیدا کرده و سپس ۲۰ درصد فعالیت هایتان را که ۸۰ در صد وقت شما را می گیرد را بیابید. در آخر کار هایی را که فقط وقت شما را می گیرد و به هدف تعیین شده شما را نزدیک نمی کند را می شناسید و می توانید آن ها را حذف کنید.
تیم می گوید: به راحتی یک فعال اقتصادی می تواند سرش شلوغ باشد ولی وقت نداشتن دلیل بر این نمی شود که طرف مشغول کار مفید است.
وقتی مسئول یک بیزینس کوچک هستید احساس می کنید لیست کار ها مهم تان بی نهایت است و هیچ وقت تمام نمی شود و همه کار هایتان به یک اندازه مهم است.
اما کریس لیکاتا رئیس مدیر شرکت مواد غذایی طبیعی بلیک گفته است که باید این واقعیت را پذیرفت که هیچ چیزی به عنوان لیست ۱۰ تا کار مهم وجود ندارد.
وی توصیه می کند که موسس شرکت لیست بسیار مختصر و کوتاه تهیه کنند و تیم کارمندان خود را به کار های بسیار مهم متمرکز کند.
برای موسسان شرکت های کوچک بسیار مهم است که از خبر های اطراف خود آگاه باشند و از کار شرکت های دیگر باخبر باشند. اما باید در نظر داشته باشند خبرها و ایمیل هایی که ارزششان از بقیه کم تر است را کنار بگذارند و وقتشان صرف این ها نکنند.
جف هایدن گفته است که حتی مهم ترین مسائل را در جلسه می توان در ۳۰ دقیقه و یا کم تر مطرح کرد.پس جلسات خود را در ۳۰ دقیقه مختصر کنید و وقت های اضافه را برای کار های دیگر بگذارید.
رومان استانک اعلام کرده است که تفکرات اصلی افراد در بین کار ها و جلسات آن ها گم می شود و نمی توانند برای آن ها وقت بگذارند. وی به مدیران اقتصادی توسعه کرد که به پیاده روی بروند یا کاری را انجام بدهند که به آزاد کردن ذهن آن ها کمک کند و بتوانند با خیال آسوده و با آرامش به آینده و کار های موثر برای شرکت فکر کنند.
باید به حال خود در آن روز توجه کنید و بر اساس آن برنامه روزتان را پیش ببرید. به طور مثال اگر می بینید صبح انرژی زیاد تری دارید به کار های سخت ترتان بپردازید.
تمام فشار و سختی شرکت را تنهایی به عهده نگیرید و هر کارمند را مسئول قسمتی از کار قرار بدهید.
اگر هر روز جلسه داشته باشید نمی توانید به کار تمرکز کنید. پس یک روز در هفته را تعیین کنید که هیچ کارمندی نتواند جلسه بگذارد. ان روز جلسه گرفتن قدغن می باشد. این کار موجب می شود که بتوانید بدون مزاحمتی به کار خود بپردازید.
جیمز واتر که در کاخ سفید برنامه ریزی می کرد می گوید: کار های مهم را باید آنالیز کنید و به آن ها خوب فکر کنید ولی نباید این کار موجب به تاخیر افتادن تصمیم شما در کار بشود.
به تزیین دفتر خود اهمیت بدهید. به طور مثال لامپ رو میزی برای خود بگذارید٫ سبدی برای جدا کردن و جمع کردن کاغذ های کاری خود در دفتر فراهم کنید. این به پیش رفت کار شما کمک می کند.
سلامت خود و کارمندان را همیشه در اولویت قرار دهید زیرا اگر کارمندی مریض شود آن کاری که وی مسئول آن می باشد نیز عقب می ماند و این اتفاق پیش رفت شرکت را کند می کند. پس به سلامتی باید توجه زیادی شود.