چگونگی استفاده از کلمات کلیدی قوی در وب سایت

Images
Images
Images
Images

چگونگی استفاده از کلمات کلیدی قوی در وب سایت

  • مقالات
  • 2,741 بازدید

کلمات کلیدی قوی

 

مهمترین بخش ایجاد مطالب بسیار عالی برای جذب مخاطب و داشتن ترافیک وب سایت، استفاده از کلمات کلیدی قدرتمند، ایجاد محتوایی با کلمات کلیدی غنی می باشد. کلمات کلیدی،‌لینک ها و بازدیدهای سایت به جستجوگران کمک می کند که مطالب و محتوا و همچنین وب سایت شما را پیدا کنند.

بدون کلمات کلیدی قوی، بازدیدکنندگان بالقوه شما را پیدا نخواهند کرد. اگر از کلمات کلیدی مشابهی در محتوای خود و متا تگ ها که جستجوگران هم هنگام جستجو در گوگل یا بینگ و دیگر موتورهای جستجو استفاده می کنند به کار نبرید، وب سایت شما در لیست نتایج موتور جستجو به نمایش در نخواهد آمد.

 

۱- تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی

از تحقیقات لازم برای پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی متناسب با مطالب خود را انجام دهید. در ابتدا نیاز به درک همهء افراد ضروری است؛ اگر هر یک از مشتریان شما با اصطلاحات مخصوص یک صنف و صنعت آشنا باشند، بنابراین ایجاد یک لیست گسترده تر از کلمات کلیدی که مشتریان شما ممکن است از آنها استفاده کنند ضروری خواهد بود.

بعد از ایجاد این لیست، آن کلمات کلیدی در ابزارهای پژوهشی کلمات کلیدی مانند گوگل، به اجرا در آورید تا ببینید این کلمات کلیدی توسط چه تعداد کاربر جستجو می شود و چه تعداد از آنها تبدیل به خرید از وب سایت خواهد شد. برای دریافت یک پیشنهاد خوب در مورد کلمات کلیدی، از این لینک بازدید نمایید و بر روی لینک مشخص شده، برای دریافت ایده و نظرات در مورد کلمه کلیدی کلیک نمایید. http://adwords.google.com

در این صفحه شما می توانید عبارات مورد نظر در زمینه صنف و صنعت خود و یا آدرس وب سایت شرکت تان را برای دریافت بهترین کلمه کلیدی برای استفاده وارد نمایید. همچنین نتایج آماری را نشان می دهد که هر کلمه کلیدی چند بار در ماه جستجو شده و دیگر آمارهای محلی به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که کدام کلمات کلیدی از لحاظ نظری بهترین کلمه کلیدی برای استفاده در tag ها می باشد.

 

۲- ایجاد محتوا بر اساس کلمات کلیدی

پس از اینکه کشف کردید که قوی ترین کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت تان چیست،باید اقدام به تهیه محتوا بر اساس آن کلمات کلیدی نمایید. باید مطمئن باشید که محتوای شما با کیفیت بوده و موضوع آن نیز حول محور کلمه کلیدی خاصی است که انتخاب نموده اید.

البته مجبور نیستید که تمامی کلمات کلیدی خود را در یک مقاله یا وبلاگ استفاده نمایید، اما سعی کنید از بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط تا حد امکان استفاده نمایید.

 

۳- قبل از انتشار محتوا برای عدم وجود بیش از حد کلمات کلیدی ویرایش انجام دهید

اگر محتوای شما معنی و مفهوم و حسی ایجاد نکند، هیچ کس آن را نخواهد خواند. بنابراین اطمینان حاصل فرمایید که قبل از انتشار مطالب جهت حصول از کیفیت کلی، آن را مورد نقد و بررسی قرار داده اید. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، درک مطالب شما را سخت خواهد کرد.

بالاتر از همه، اطمینان از کیفیت برای خوانندگان و ایجاد محتوایی که خوانندگان تمایل به خواندن آن را دارند، مهمتر از چیزی است که فقط با اهداف شما در تناسب است.

علاوه بر این اگر در اسناد و مطالب خود بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کردید، موتورهای جستجو مطالب شما را علامت گذاری (flag) کرده و به عنوان محتوایی با پتانسیل بد شناسایی می کنند و در نتایج موتور جستجو رنکینگ بالایی نخواهید داشت.

 

۴- متا تگ

استفاده از متا تگ در وبلاگ و یا مقالات و یا مطالب مطبوعاتی هنوز یک اصل بسیار مهم می باشد. این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطالب شما با موضوعات مرتبط را به سرعت پیدا کنند. بسیاری از وبلاگ ها به شما اجازه می دهند که بر اساس دسته بندی های کلی و مشابه وبلاگ شما نیز در آن sort شود.

اما با استفاده از متا تگ ها واقعاً امتیاز های لازم را از موتور جستجو خواهید گرفت. تمامی کلمات کلیدی مناسب را در متا تگ بکار ببرید تا مطمئن شوید که موتور جستجو مطالب و محتوای وب سایت شما را پیدا کرده و آن را در نتایج موتور جستجو جای می دهد.

 

۵- عنوان مناسب

میزان ارتباط موضوع با محتوای شما چگونه به خوبی انجام می شود؟ باید اطمینان حاصل فرمایید که عنوان مطالب شما مستقیماً مرتبط با محتوای آن باشد. از کلمات کلیدی مرتبط در عنوان مطالب خود به خوبی استفاده نمایید. موتور جستجو به عنوان شما بیشتر از مطالب دیگر در مقالات اهمیت می دهد.

عنوان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان و مخاطبین و خوانندگان بالقوه شما در نتایج جستجو آن را می بینند. پس اطمینان حاصل فرمایید که مطالب مرتبط در موتور جستجو اغوا کننده و جذاب باشد. کلمات کلیدی عالی برای ایجاد لینک بیلدینگ نیز بسیار ضروری است و موجب ایجاد ترافیک وب سایت و افزایش رنکینگ در موتور جستجو خواهد شد.

در این مورد بسیار گزینشی عمل کنید و مناسب ترین کلمه کلیدی را برای مطالب خود استفاده نمایید. مطمئن شوید که در مورد کلمات کلیدی مرتبط پژوهش می کنید و تمامی مراحل استفاده از کلمات کلیدی قوی را دنبال نموده اید. زیرا صرفاً فقط ایجاد محتوا به معنی این نیست که افراد مطالب شما را خواهند خواند. حتماً باید جذابیت کافی داشته و مرتبط با خوانندگان شما باشد.


برترین کلمات کلیدی جستجو شده توسط موتور جستجو گوگل در سال ۲۰۱۱

کمپانی گوگل در پایان هر سال برترین واژه های کلیدی که توسط افراد در موتور جستجو محبوب گوگل سرچ میشوند را در لیستی تحت عنوان Google zeitgeist منتشر میکند.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو