آموزش مخفی کردن گالری، پوشه‌ها و هرآنچه که بخواهید در اندروید

Images
Images
Images
Images

آموزش مخفی کردن گالری، پوشه‌ها و هرآنچه که بخواهید در اندروید

  • مقالات
  • 1,759 بازدید

   

به عنوان مثال ممکن است شما یکسری تصاویر خانوادگی داشته باشید که دوست ندارید در گالری تصاویر شما نمایش داده شوند. تا به امروز برای مخفی کردن اینگونه فایل‌ها و پوشه‌ها از اپلیکیشن‌های مخصوصی استفاده می‌کردیم. اما همانطور که می‌دانید بهتر است جهت انجام امور از اپلیکیشن استفاده نشود چرا که فضای داخلی تلفن شما را اشغال خواهد کرد و یا ممکن است دچار یک باگ شده و تصاویر شما به کلی پاک شوند (اتفاقی که برای خود بنده دراستفاده از یک ابزار مخفی ساز افتاده است).آکو در این مقاله قصد دارد تا یک راه ساده را به شما معرفی نماید تا بتوانید بدون هیچ گونه مشکل و در کمترین زمان ممکن، پوشه‌های مدنظر خودتان را مخفی نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

برای اینکار شما ابتدا می‌بایست وارد اپلیکیشن فایل منیجر خود شوید، سپس اطلاعاتی را که می خواهید پنهان شوند مانند تصاویر، به یک پوشه انتقال دهید. سپس کافیست قبل از نام آن پوشه یک نقطه (.) قرار دهید. این امر با تغییراتی که در بخش کرنل سیستم عامل اندروید ایجاد می‌کند، باعث می‌شود که فولدر شما توسط هیچ یک از اپلیکیشن‌ها شناسایی نشده و به صورت یک پوشه مخفی در تلفن شما باقی بماند.

پیشنهاد می‌شود پوشه تصاویر ذخیره شده از اپلیکیشن‌هایی نظیر واتس اپ، تلگرام و سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان را به وضعیت مخفی درآورده تا امنیت محافظت از تصاویر شخصی شما بیش از پیش رعایت شده باشد.

 

نکته: جهت عدم نمایش گالری تصاویر نیز کافیست نام آن را به .nomedia تغییر دهید ( نقطه قبل از نام فراموش نشود)

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو