10 گوشی اندرویدی برتر در ماه آوریل

Images
Images
Images
Images

10 گوشی اندرویدی برتر در ماه آوریل

  • مقالات
  • 2,066 بازدید

بهار امسال برای دنیای اسمارتفون ها بسیار پر کار بود و همچنان نیز ادامه خواهد داشت. گوشی هایی همچون گلکسی S7 و S7 Edge آغاز فوق العاده ای بودند و ال جی G5  با ظاهر ماژولاری خود، به این شکوه افزود. در این میان رقیبی به نام هوآوی P9 با دوربین لایکا وارد شد و اندروید N طرفداران نکسوس را نسبت به آینده ی اندروید امیدوار کرد. HTC 10  نیز قرار است در ۱۲ آوریل نام شرکت تایوانی خود را به صدر ۱۰ گوشی برتر بازگرداند. با هم به بررسی ۱۰ گوشی اندرویدی برتر در ماه آوریل خواهیم پرداخت.

۱۰ . موتورولا  Droid Turbo 2

 

motorola

 

موتورولا با Verizon شروع به همکاری کرد تا یک کوشی اصل Droid را ارائه کند نتیجه ی این همکاری یگ گوشی موتورولا شد که نسبت به جانشینان قبلی خود واقعا بهتر بود این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی Quad HD با پنل ضد ضربه ی شیشه ای بود،  Droid Turbo 2  یک گوشی مقاوم است که دارای ویژگی های از جمله یک دوربین خوب و تجربه ی کلی لذت بخش است.

۹ . سونی اکسپریاZ5

 

Sony Xperia Z5

 

در سونی اکسپریا Z5 شاهد ویژگی های جدیدی بودیم ناهنجاری های صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰p با یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، می توان این گوشی را در این زمینه برترین دانست. اما متاسفانه قیمت آن همچنان بالاست و اشکالات جزئی در کارکرد اسکنر اثر انگشت تا حدی بر شهرت آن تاثیر گذاشته است.

۸ . ال جیV10

 

v10

 

وقتی ال جی LG V10 را رونمایی کرد این گوشی با ویژگی های مشابه G4 با خصوصیات جدیدی از جمله صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD با یک صفحه نمایش ثانویه در بالای گوشی ظاهر شد. ال جی V10 بزرگتر بود. پنل پشتی غیر لغزنده و یک قاب آلومینیومی باعث استحکام بیشتر کل گوشی شده است. دوربین دارای بهترین سانسور نیست اما بهترین نرم افزارها V10  را برای آنهایی که دوست دارند ویدئوهای خود بدون هیچ ابزار دیگری ویرایش کنند را به یک گوشی بی نظیر تبدیل کرده است.

۷ . نکسوس ۵X گوگل

 

nexus

 

نکسوس ۵X به عنوان یک گوشی رونمایی شد که ماهیتی جداگانه داشت و یک LG Nexus دیگر نبود در عوض با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی از حالت جاگیر بودن قبلی خارج شد و این بار به راحتی با یک دست می توانستید با آن کار کنید. اما وجود اسنپ دراگون ۸۰۸ و رم ۲ گیگ باعث شد نکسوس ۵X از آن چیزی که بود قدیمی تر به نظر برسد با این وجود اندروید استاک و یک دوربین عالی هنوز هم ستودنی هستند و قیمت آن نیز روز به روز در حال ارزان تر شدن است.

۶ . هوآوی P9

 

p9-and-plus

 

هوآوی در سایه ها پنهان شده است و با هر بار رونمایی گوشی جدید نمایان تر می شود و قصد دارد به نقطه ی بالایی در تجارت اسمارتفون ها برسد. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی P9 داری سنسورهای رنگی و تک رنگ است که هر دو با هم کار می کنند تا نور و کنتراست بیشتری را ارائه کنند. این گوشی نسبت به همه ی گوشی ها باریک تر است و اصلا برآمدگی دوربین ندارد. در حال حاضر این گوشی از نظر حافظه فوق العاده است و از اواخر این ماه فروشش در آمریکا شروع می شود.

۵ . OnePlus 2

 

 

گوشی OnePlus 2 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p و پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۱۰ به همراه رم ۴ گیگ و حافظه ی ۶۴ گیگ هنوز هم قابل توجه ست حتی اگر متعلق به سال ۲۰۱۵ باشد قیمت این گوشی ۳۴۹ دلار است که در حال حاضر با این ویژگی ها واقعا می ارزد و قرار است به زودی اندروید مارشملو را دریافت کند.

۴ . گلکسی نوت ۵

 

npte 5

 

گلکسی نوت ۵ در حقیقت همان گلکسی S6 با چند تفاوت کوچک است که از جهاتی نا امید کننده و از جهاتی خوب هستند. این گوشی در مقایسه با گلکسی نوت ۴ بهتر است، یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD Super AMOLED با قلم عالی به این سری جان تازه ای بخشید . گلکسی نوت ۵ قدرتمند، سریع و تطبیق پذیر است و دارای یک دوربین عالی است اگر چه در این زمینه همچنان گلکسی S6 و S7  پیشتاز هستند.

۳ . گوگل نکسوس ۶P

 

6p

 

نکسوس ۶P  بازگشتی به خط نکسوس از طرف شرکت هوآوی بود که صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD AMOLED است که با وجود نبود باطری قابل تعویض و کارت حافظه با عمر باطری عالی و دوربین بی نظیرش همچنان در صدر لیست فروش است. اگر به دنبال سخت افزارهای عالی و اندروید خالص هستید نکسوس ۶P نیاز شما را پاسخ خواهد داد.

۲ . ال جی G5

 

g5

 

ال جی G5 با بدنه ی تمام فلزی دارای یک باطری قابل تعویض، کارت حافظه و دوربین گیرا و همچنین صدای Bang & Olufsen در یک ماژول های مختلف جداگانه است. با دو دوربین که زوایای مختلفی را ارائه می کنند، G5 را به یک گوشی انعطاف پذیر و همه کاره تبدیل کرده اند. طراحی با سایز ۵٫۳ اینچی سهولت دسترسی به آن را بیشترکرده است، نرم افزارهای G5 مورد پسند همه نیستند مخصوصا اگر اهل ریسک کردن نیستید.

۱ . گلکسی S7 Edge و S7

 

S7

 

ممکن است به نظر برسد گلکسی S7 نسبت به پرچمدار سال قبل گلکسی  S6 تفاوت زیادی نداشته است اما اینطور نیست عمر باطری بیشتر، ظاهر بهتر و دوربین بهتر پرچمداران امسال سامسونگ را مورد پسند همه کرده است. اگر چه از باطری قابل تعویض خبری نیست اما این گوشی ضد آب است و عملکردی سریع تر از همه ی رقبای خود در بازار دارد.

پست های تصادفی

ITIL چیست؟
ITIL چیست؟
ITIL یک چارچوب راهنما برای مدیران فناوری اطلاعات (IT) می باشد تا بتوانند زیرساختهای فناوری اطلاعا...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو